დავალებები თითოეული დღისათვის
პირველი დღე
მეორე დღე
მესამე დღე
- წაიკითხეთ I მოდულის 1, 2, 3 აქტივობები.
- დაწვრილებით განიხილეთ ინტელის რესურსებიდან ერთი პროექტის გეგმა და მისი რესურსები.
- მოიფიქრეთ საპროექტო იდეა.
- 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებიდან შეარჩიეთ ის უნარები, რომლის განვითარებასაც დაისახავთ მიზნად თქვენს პროექტში.
მეორე დღე
- წაიკითხეთ I მოდული.
- დაასრულეთ პუბლიკაციაზე მუშაობა.
- გადახედეთ თქვენი საგნის სტანდარტს(ესგ) - ინდიკატორებს და 21-საუკუნის უნარ-ჩვევებს, შეარჩიეთ რომელი მათგანის მიღწევა/განვითარება გსურთ თქვენს პროექტში.
მესამე დღე
- წაიკითხეთ II მოდულის 1 და 2 აქტივობები.
- შეიმუშავეთ მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები თქვენი პროექტისთვის:
1 ზოგადი კითხვა,
2 თემატური კითხვა,
3 შინაარსობლივი კითხვა.
P.S. დაგეხმარებათ ინტელის სახელმძღვანელო - მოდული 2/აქტივობა 2/ნაბიჯი 2.
მეოთხე დღე
მეხუთე დღე
მეექვსე დღე
მეშვიდე დღე
მერვე დღე
P.S. დაგეხმარებათ ინტელის სახელმძღვანელო - მოდული 2/აქტივობა 2/ნაბიჯი 2.
მეოთხე დღე
- წაიკითხეთ II მოდული.
- გადახედეთ პროექტის გეგმას და ჩაასწორეთ.
- დაასრულეთ პორტფოლიოს პრეზენტაციაზე მუშაობა.
- მოემზადეთ მოსწავლის როლის შესასრულებლად.
მეხუთე დღე
- წაიკითხეთ III და IV მოდული.
- დაასრულეთ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი.
მეექვსე დღე
- წაიკითხეთ V მოდული.
- დაასრულეთ მოსწავლის ნამუშევრის შეფასების რუბრიკა.
- სასწავლო პროექტის გეგმაში შეავსეთ გამორჩენილი პუნქტები საბაზო უნარების ჩათვლით.
- გააკეთეთ პროექტის სასწავლო პროცედურების/აქტივობების მონახაზი (ფურცელზე).
მეშვიდე დღე
- წაიკითხეთ VI მოდული.
- დაასრულეთ დამხმარე შაბლონზე მუშაობა.
- დაასრულეთ პროექტის გეგმაზე მუშაობა.
მერვე დღე
- გადახედეთ პორტფოლიოს სტრუქტურას:
- მოემზადეთ პორტფოლიოს პრეზენტაციისთვის.
- ეცადეთ 7-8 წუთის განმავლობაში მაქსიმალურად საინტერესოდ წარმოადგინოთ თქვენი პროექტი.
წარმატებებს გისურვებთ!!!
პორტფელიოს ჩეკლისტი
პორტფელიოს ჩეკლისტი
დასრულებულია
|
პორტფოლიოს კომპონენტი
|
მდებარეობა
|
მუშაობა დაიწყო
|
|
თემატური გეგმა
|
საქაღალდე სასწავლო_პროექტის_გეგმა
|
მოდული 1 (მუშაობა გრძელდება შემდეგ მოდულებშიც)
|
|
პუბლიკაცია, რომელიც ახსნის პროექტების მნიშვნელობას
სასწავლო პროცესში
|
საქაღალდე სასწავლო_პროექტის_დამხმარე
|
მოდული 1
|
|
მოსწავლეთა საჭიროებების შეფასება
|
საქაღალდ
შეფასებები
|
მოდული 2
|
|
თემატური პორტფოლიოს პრეზენტაცია
|
საქაღალდე
პორტფოლიო
|
მოდული 2
|
|
ციტირებული დოკუმენტი
|
საქაღალდე
საავტორო
უფლებები
|
მოდული 3
|
|
მოსწავლეთა რეპრეზენტაციული ჯგუფის შექმნა (პრეზენტაცია,
პუბლიკაცია, ონლაინ რესურსები)
|
საქაღალდე
მოსწავლის
ნიმუში
|
მოდული 4
|
|
მოსწავლეების ნიმუშების შეფასება
სხვა შეფასებები (არჩევითი)
|
საქაღალდე
შეფასებები
|
მოდული 5
|
|
დამოუკიდებელი აზროვნების და მეტაკოგნიტური შემეცნების
ხელშემწყობი შეფასება, როგორიცაა პროექტის ჩარჩო, კრიტერიუმების ჩამონათვალი, საკონფერენციო
შეკითხვები და საანალიზო საკითხები
|
საქაღალდე
შეფასებები
|
მოდული 6
|
|
დოკუმენტები, რომლებიც განსაზღვრავს სწავლის პროცესს,
გზამკვლევები, შაბლონები, ფორმები
|
საქაღალდე სასწავლო_პროექტის_დამხმარე
|
მოდული 6
|
|
ფასილიტაციის მასალები
მენეჯმენტის მასალები
|
საქაღალდე სასწავლო_პროექტის_დამხმარე
|
მოდული 7
|
|
თემატური პორტფოლიო საჩვენებელი სესიისთვის
|
საქაღალდე
პორტფოლიო
|
მოდული 8
|
No comments:
Post a Comment